لباس های لاغری و گن ها

ساخت وبلاگ

گن ساعت شنی ارزان قیمت در ایران و سفارش دادن آن

اگر شما احساس می کنید که در وسط فصل لباس های مجلسی خیلی نرم است، قول گن ساعت شنی ساده کردن تلاش برای کمر باریک ممکن است علاقه شما را جلب کند. طراحی شده برای کار کردن مانند یک سونا کت و شلوار بدون احساس سنگین از پلاستیک از سر به انگشت پا پیچیده، کمربند داغ یک آستین نئوپرن است که به راحتی در اطراف ملحفه خود قرار می گیرد.

گن ساعت شنی لاتکس از دو لایه جداگانه پارچه ساخته شده است. اول، یک لایه داخلی عایق ساخته شده از "فیبرهای هوشمند Neotex" دمای بدن شما را افزایش می دهد، شما را به "عرق، عرق، عرق در داخل" می دهد. پس از آن، لایه بیرونی ضخیم تر وعده می گیرد که هر عرق را جذب کند، رطوبت تابستانی لباس های خود را نشان می دهد.


چگونگی استفاده ازگن ساعت شنی ارزان قیمت

با استفاده از قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای ساده است: به سادگی آن را در زیر لباس خود قرار دهید و در مورد روز خود را مانند عادی.گن ساعت شنی جلیقه ای اصل ارتقاء یافته به اندازه مناسب و مناسب برای پوشاندن در هنگام کار، تحصیل، تمرین یا حتی «گشت و گذار در اینترنت»، وعده داده که تقریبا دو برابر کالری سوزانده شده در طول هر فعالیت باشد.

مرکز پخش گن ساعت شنی

بر خلاف دیگر شکل دهنده های شکم در بازار، کمربند گرم به نظر نمی رسد که بتواند پارچه ای را در اطراف کمر قرار دهد، و چگونگی حرکت به داخل لوله تنگ را تا تصور شما - اما چیزی که باید در نظر بگیرید اگر شما نه به طور خاص.

نمودار جزیی در وب سایت وجود دارد که به خریداران احتمالی کمک می کند تا بهترین موارد را انتخاب کنند:

مرکز پخش گن ساعت شنی

مانند بسیاری از محصولات کاهش وزن و انقباض، کمربند گرم وعده داده است که "کار" را از کار خارج کند. اما، ادعای خود را "بیشتر که عرق می کنید، بهتر است که نگاه کنید" واقعا به علم اضافه می شود؟

یک مطالعه غیر رسمی نشان داده است که زنان که در حال شکل دادن به بدن هستند، کالری 3 تا 16 درصد بیشتر را در حال حرکت بر روی یک تردمیل سوختند، از آنهایی که بدون آن - که به خصوص زمانی که Spanx را پوشانده اید، تعجب نکنید!

با این حال، عبارت کلیدی "در حال کار کردن است". در واقع، مطالعه نشان می دهد که افزایش سوختن کالری تنها زمانی دیده می شود که زنان در شیب 10٪ قرار گرفتند.

بنابراین، این بدان معناست که ادعاهای خرید حضوری گن ساعت شنی در مورد کمک به کاهش وزن در هنگام نشستن، مطالعه یا گشت و گذار در شبکه چیست؟
کمربند ساعت شنی لاتکس از محبوبیت بالایی برخوردار هست

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:39